Hou je van muziek?

Ons koor het Jan Niklaaskoor houdt van klassiek, hedendaagse en andere amusante dingen kortom ben je geraakt door muziek kom dan samen met ons repeteren in onze hoeve 't Mierennnest Lotsesteenweg 33 1653 Dworp. Elke vrijdag vanaf 20u30 tot ongeveer 22u30.

Ons koor telt zowel mannen, vrouwen als jong volwassenen
- Je hoeft geen zangervaring te hebben en ervaren zangers heel welkom. Het zingen leer je gaande weg. Onze dirigent leert ons hoe we moeten zingen, stem plaatsen, hoe en waarom naar elkaar luisteren tijdens het zingen. Het is wenselijk uw partituur thuis even te bekijken wie geen muziek kan lezen zorgen wij wel voor een oplossing via luister voorbeelden je kan hiervoor ook onze website bezoeken.
-Regelmatig aanwezig zijn op de repetities is belangrijk dit om een behoorlijk muzikaal resultaat te boeken.
-Partituren bezorgen we u evenals uitleg over muziek die we op dat moment instuderen.
-Naar aanloop van een optreden is het mogelijk dat er een extra repetitie of partiële gepland wordt in onderlinge afspraak.
-We hebben jaarlijks ons ‘koorfeest’ in samenwerking met de kinderkoren Harteklop en Samaveda en een orkest.
-Naast repeteren en concerten zijn er ook heel wat andere activiteiten.
-We ondernemen ook jaarlijks een gezellige koorreis soms van meerdere dagen in binnen en/of buitenland.
- we organiseren tweemaal per jaar een eetfestijn er wordt dan ook verwacht deel te nemen aan deze activiteit.
-Als je denkt dat dit is iets voor jou is, dan kan je eens komen luisteren, meezingen en proeven van onze gezelligheid na de repetitie ‘ene mee drinken’.

Tot op een van onze repetities!!
Janniklaastichting.be
Neem gerust contact op met onze voorzitster
Hilde Verheylewegen : 0496 17 04 46
Janniklaasstichting@gmail.com
www.mierennest-dworp.be

De informatie op deze website wordt op regelmatige basis aangepast. Staat er een concert gepland, dan verspreiden we ook alle info via affiches en flyers. Ontvang je aankondigingen voor concerten graag in je mailbox, schrijf je dan hier!!! in. Hoe moet dat?

Het jaarlijks lidmaatschap bedraagt momenteel € 50. Met dit lidgeld wordt de verzekering voor koorleden, de huurgelden voor de zaal, onze dirigent, partituren... betaald.

Het Jan Niklaaskoor wordt bestuurd door een stuurgroep die regelmatig samenkomt. Deze stuurgroep bestaat uit een viertal personen: voorzitter, dirigent en een aantal actieve koorleden met verschillende functies.

Hoe hanteren jullie de wet op de privacy?
De privacy van onze koorleden is voor ons zeer belangrijk. Bij het posten van foto's en het schrijven van artikels op de website of in een programmaboekje houden wij rekening met de wensen van onze koorleden. Individuele foto’s en contactgegevens van de koorleden zijn enkel terug te vinden op besloten ledenpagina's.

Als we onze flyers uit delen wordt er verwezen naar onze website Dus moet hier ook iets specifiek te vinden zijn over het koor vandaar deze tekst.